Debatreeks KAUWKOST over food, marketing en communicatie

kauwkost

Heldergroen & Slow Food organiseren 3 debatten over ons dagelijks eten

Communicatiebureau Heldergroen en Slow Food Haarlem organiseren onder de naam KAUWKOST drie debatten over ons dagelijks eten. De deelnemers worden uitgedaagd om hun ideeën en opvattingen over voedsel, marketing en communicatie stevig te herkauwen.

KAUWKOST belicht diverse onderdelen van de keten (van boer, via afzetmarkt naar de consument). Elk debat start met een aftrap door aansprekende koplopers uit de sector waarna mede op basis van hun inbreng wordt gedebatteerd.

Het programma van KAUWKOST ziet er als volgt uit.

Op 30 juni van 19.30 tot 21.30 uur wordt gesproken over ‘Bio boeren – must of mythe’ door onder anderen adviseur Frank Verhoeven.

Op 8 september gaat het van 19.00 tot 21.30 uur over ‘De afzetmarkt – Out of the box’ met ondernemer Jack Stroeken van Beebox, producent David Klingen van GheeEasy en ondernemer Willem Treep van Willem & Drees.

Voor 10 november van 19.00 tot 21.30 uur staat  ‘De consument en media: Vriend of vijand’   geprogrammeerd met bijdragen van Charlotte Linnebank van Questionmark en Dick Veerman van Foodlog.

kauwkost

Alle debatten vinden plaats bij Heldergroen in Haarlem. Het bureau is gevestigd aan het F.B. Koenplein 1, 2031 VW Haarlem en zowel per auto als OV (op loopafstand van NS-station Haarlem) goed bereikbaar. Marketeers, ondernemers, foodprofessionals en andere betrokken belangstellenden kunnen zich per mail aanmelden voor een of meerdere sessies. KAUWKOST is een initiatief van Heldergroen en Slow Food Haarlem. Geen aanmeldkosten.

kauwkostOver Heldergroen
Een team van 12 betrokken creatieven van Heldergroen werkt voor merken met idealen. Het bureau biedt drie diensten: communicatiestrategie (relevantie voor de klant), identity (verhaal en visuele stijl achter een merk) en activatie (campagnes die doelgroepen tot actie aanzetten). Zo werkt Heldergroen aan het verbinden van mens, merk en maatschappij. Met als doel de ideale wereld helpen realiseren. Heldergroen doet dat op dit moment onder meer voor Triodos Bank, VSBfonds, Kuyichi en Solidaridad.

www.heldergroen.nl


Over Slow Food
Slow Food is een wereldwijde beweging die bestaat uit mensen die geloven in good, clean and fair food for everybody worldwide. Slow Food verzamelt en deelt verhalen, kennis en ervaring van mensen die bijdragen aan een eerlijk, duurzaam en toegankelijk voedselsysteem onder wie boeren, vissers, jagers en chefkoks. De beweging telt ruim 100.000 leden in 150 landen en is uitgegroeid tot een wereldwijd netwerk.

Plaats een reactie op dit artikel

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.