John Altman introduceert 100% natuurlijke en Fairtrade popcorn in 3 smaken

Nieuw: Het eerste popcorn merk met Fairtrade keurmerk in Nederland

Met drie nieuwe smaken is John Altman het eerste popcornmerk dat Fairtrade gecertificeerd is in Nederland. Het jonge Amsterdamse bedrijf wordt gerund door twee zussen, zij bedachten drie eigenwijze popcorn smaken: Caramel & Sea Salt, Sweet Chilli en Sea Salt.

Popcorn biedt een verantwoorder alternatief aan binnen het snacken en wordt steeds populairder in Nederland. Bovendien is popcorn veel te lekker om alleen in de bioscoop te eten. De 100% natuurlijke en Fairtrade popcorn van John Altman wordt verpakt in een handig ready-to-eat emmertje, waardoor je er thuis en onderweg van kunt genieten.  Randvoorwaarde voor de zussen is dat de popcorn goed moet smaken en daarom heeft John Altman zorgvuldig haar eigen smaken ontwikkeld en de ingrediënten bij elkaar gezocht.

Alle ingrediënten zijn 100% natuurlijk, bovendien is de popcorn GMO-, allergenen- en glutenvrij, ook bevat het geen geur-, kleur- en smaakstoffen.

popcorn

Fairtrade – Max Havelaar Keurmerk

“We willen de wereld leuker maken en niet alleen voor degene die de popcorn eten, vandaar het Fairtrade keurmerk”, aldus Marie Claire Zernitz mede-eigenaar van het merk. Zo wordt de rietsuiker Fairtrade ingekocht zodat boeren en arbeiders kunnen profiteren van eerlijke handelsvoorwaarden.

Verkrijgbaar

John Altman popcorn wordt verkocht bij onder andere Marqt, Landmarkt, Whotel en nog veel meer winkels en bars. Verkrijgbaar in in ready-to-eat emmertjes met een verkoopadviesprijs van €1,99 en in horecaverpakkingen. Voor meer informatie en online bestellen, klik hier.

Over John Altman

John Altman is een jong Amsterdams bedrijf van twee zussen. Sinds kort verkopen zij 100% natuurlijke & Fairtrade popcorn. Hun filosofie is dat ze de beste & lekkerste producten op de markt brengen waarbij ze rekening willen houden met mens en planeet. John Altman is hun held, een mythische hippie die ze inspireert om de mensen een beetje blijer te maken. Daarom doen ze het liefste de dingen net even anders, dan anders. Ze doen zaken met een knipoog, als tegengeluid op de serieuze gezonde producten en grote merken.

 

Plaats een reactie op dit artikel

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *