MYOMY do goods lanceert Positive Icons Campagne

myomy

De Positive Icons campagne van MYOMY, het Nederlandse high end modemerk met een groen hart, laat iconische portretten en verhalen van makers en dragers van de lederen tassen zien. En jij kunt meedoen!

Actrice en fair-fashionista Victoria Koblenko lanceerde de campagne tussen vele (on)bekende makers en dragers van de MYOMY tassen. Ook Irani Sen, directeur van het Craft Resource Center in Calcutta, waar alle MYOMY tassen duurzaam en fairtrade met de hand gemaakt worden, was aanwezig.

myomy myomy

Marja Baas, oprichter en directeur van MYOMY do goods: “Met deze campagne willen we aantonen dat iedereen een ‘Positive Icon’ kan zijn en een impact kan maken. Hoe klein of groot ook. Of je nu een verantwoorde tas maakt of draagt of op een hele andere manier.”

myomy

vlnr: Irani Sen, Victoria Koblenko, Marja Baas

MYOMY Positive Icons Campagne

MYOMY wil met genoemde verhalen ook anderen inspireren om een impact te maken. Iedere drager is uniek en beleeft een eigen verhaal met zijn of haar tas. De campagne nodigt mensen uit om portretten en verhalen van en over zichzelf te posten.

Maak kans op een reis voor 2 naar de makers in India
Iedereen die een tas van MYOMY do goods heeft, kan een eigen foto met de tas plaatsen op social media kanalen, met de zin: ‘I AM …(vul maar in)… and I do good. #PositiveIcons, MYOMY’, en voeg daar jouw verhaaltje aan toe. En daarmee maken zij kans op een reis voor twee personen naar de makers in India. (Meer.)

Expositie

De Positive Icons campagne gaat gepaard met een foto expositie van zestien bijzondere portretten en verhalen. De makers van de tassen spelen hier een hoofdrol, naast een aantal prominente Nederlanders die de tassen dragen. Onder de geportretteerden bevinden zich onder andere Willemijn Verloop, directeur van Social Enterprise NL, Maria van der Heijden, directeur van MVO Nederland en Victoria Koblenko. De foto’s zijn gemaakt door zorgvuldig geselecteerde jonge getalenteerde Nederlandse fotografen. De expositie is van 1 tot en met 18 juni voor het publiek te zien tijdens het Festival Off bij MYOMY do goods in Naarden-Vesting en is daarna toegankelijk voor het publiek op diverse locaties in het land.

myomy

Foto Victoria Koblenko: Sanne Glasbergen

Over MYOMY do goods

MYOMY do goods is een high end Nederlands modemerk van internationale allure met een groen hart. Het bedrijf wil met haar fairtrade leren design tassen en accessoires de wereld een beetje mooier maken: mooie designs voor haar klanten in het Westen; een mooi leven voor de makers in het Oosten en een mooie aardbol door een zo schoon mogelijke productie. De ambachtslieden in India verdienen met hun vakwerk een eerlijk loon, gezondheidszorg en onderwijs voor de hele familie. In 2007 startte het bedrijf met haar eerste design: MY PAPER BAG. Inmiddels zijn de producten verkrijgbaar in meer dan 300 winkels in Nederland, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, België en Australië en in de MYOMY webshop.

www.myomydogoods.com

 
Niets missen van onze Healthy tips & tricks?

Like onze Facebook-pagina en blijf op de hoogte Of en schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief
 

myomy

Foto: Bas Rozenbeek

Plaats een reactie op dit artikel

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.