Adverteren

Het crossmediale platform ‘De Betere Wereld’ is wellicht hét adres in Nederland om consument te inspireren tot een meer bewuste, verantwoorde lifestyle.

Dagelijks, actueel nieuws met een positieve tone-of-voice. Van beginnend flexitariër tot en met de meest gedreven veganist, van jong tot en met oud(er), positieve berichtgeving die inspireert leidt ons inziens -en daar is een grote groep psychologen het mee eens- tot gedragsverandering.

Binnen ons brede medialandschap (tv, krant, online) bestaan diverse mogelijkheden tot adverteren en promotie.
De meest reguliere mogelijkheden hebben wij  voor u verzameld in de Mediakit (zie onderaan).

De Betere Wereld is: 
~ het uitgeven van een landelijk en gratis verkrijgbare krant (tabloid), 6x per jaar (oplage 500.000 exemplaren);
~ het uitgeven van een website met dagelijks nieuws en een wekelijkse nieuwsbrief (begin 2017: 12.500 abonnees);
~ het uitgeven van online special interest ‘Enjoy & Do Good’ magazines: bladerbare, interactieve pdf’s met circa 100 pagina’s rondom één thema, bijvoorbeeld FairFashion, Integrale Tandzorg, Duurzaam Design of Slowjuicen.
~ in contact zijn met ons publiek op Twitter & Facebook (28.000 volgers en vrienden), Pinterest, YouTube en Instagram;
~ producten en diensten laten zien op TV (voorheen middels het DeBetereWereld-Journaal in RTL’s jarenlange succesvolle lifestyle tv-programma 4me – ca. 200.000-300.000 vnl vrouwelijke kijkers per week);
~ ons publiek kennis laten maken met producten en diensten passend bij een meer bewuste, verantwoorde lifestyle middels Mail & Win- en (op Facebook:) Share, Like & Win-acties;
~ het exploiteren van DeBetereWijn, biologische rode en witte wijn, en landelijk te koop bij Ekoplaza – hierdoor ondersteunen wij stichting I Love Beeing middels een bedrag per verkochte fles wijn;
~ het middels media-aandacht sponsoren van events in Nederland, passend bij het karakter van De Betere Wereld, zoals De Nationale Gezondheidsbeurs, National Sustainability Congres en EcoMobiel.
~ en tot slot, het promoten van crowdfundingsacties op Oneplanetcrowd waar De Betere Wereld founding partner van is.

Profiel doelgroep
De Betere Wereld biedt u als adverteerder of partner de mogelijkheid een breed publiek te bereiken dat een bovengemiddelde interesse heeft in gezondheid, puur eten, verantwoord wonen en leven, als ook in een meer rechtvaardigere maatschappij.
Onze lezers zijn bovengemiddeld opgeleid, hebben een (boven)modaal inkomen en relatief meer koopkracht; de leeftijd van deze lezers ligt met name tussen de 25 en 50 jaar.
In social media zien we ook deze leeftijdscategorie terug, als ook heel veel zzp-ers, eenmanszaken en natuurlijk het MKB. 

Adverteren De Betere Wereld
U zult ervaren dat wij heel flexibel zijn in adverteren. Voor meer informatie over deze advertentie- en promotiemogelijkheden, en een voorstel op maat – bijvoorbeeld een integrale aanpak van uw campagne breeduit op ons platform, kunt u contact opnemen met onze Sales-afdeling: bel 020 5285100 of e-mail