‘Honden zijn gek op plofkip’

yarrah

Campagne 'Over-Op-Organic' succesvol

Met de prikkelende stelling dat honden ‘gék zijn op plofkip’, ging de Yarrah-campagne ‘Over-Op-Organic’ begin vorige maand van start. Dat honden gelukkig ook van biologische kip houden en dat het baasje de keuze heeft om biologisch voer te geven, was de onderliggende boodschap.

Nu, ruim een maand later, blijkt de campagne en het bijbehorende ‘Over-Op-Organic’-pakket zeer succesvol. Dit pakket -bestaande uit 2 kilogram biologisch droogvoer, 7 kuipjes met natvoer en een overstapschema- wordt enthousiast besteld via een speciaal ingerichte website. Van de consumenten die het voer hebben geprobeerd, geeft ruim 72% aan dat ze hun hond biologisch blijven voeren.

Met de campagne wil Yarrah op een eigenzinnige manier de misstanden in de hondenvoersector onder de aandacht brengen. “Veel mensen eten zelf gezond en biologisch, maar zijn zich nog niet bewust van wat ze in de voerbak van hun dier doen”, aldus Jolanda Huizing, marketing Yarrah. “Het overstappakket is bedoeld om mensen op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met biologisch hondenvoer. Willen ze daarna hun hond biologisch blijven voeren, dan kunnen ze op onze website een Yarrah-verkooppunt vinden.”

En wat kiest de hond?

Lees meer:
Yarrah Organic Petfood eerste diervoer merk met 3-sterren Beter Leven keurmerk
> Yarrah: Beter Leven voor ieder dier

Plaats een reactie op dit artikel

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.