Het chocolademerk inspireert jou zelf een blijere wereld creëren
Lovechock verwarmt al sinds 2009 de harten van iedereen die van hun raw chocolate producten geniet. Daarom vonden ze het tijd om de Bars een nieuwe look te geven en is er nog meer veranderd:
De verpakkingen hebben opvallendere kleuren gekregen die passen bij de vrolijkheid van de producten en het merk. Daarnaast zijn de Bars vanaf nu verdeeld in 6 blokjes in plaats van 4 wat zorgt voor een prettiger mondgevoel. Ook is de verpakking weer hersluitbaar gemaakt, wat het handiger maakt ook onderweg van een reepje te genieten.
Pure chocolade gezond voor iedereen
Het logo is ook vernieuwd en wordt uitgedukt in een nieuwe statement: “Eat the World Happier”.
Lovechock wil consumenten hiermee graag inspireren en duidelijk maken dat zij zelf een bijdrage kunnen leveren aan een blijere wereld door Lovechock te consumeren. Lovechock bevat namelijk pure en eerlijke ingrediënten waarmee je goed doet naar jezelf. Daarnaast help je de boeren die de cacao verbouwen: Lovechock betaalt de boeren eerlijke prijzen en werkt volgens het Direct Trade principe waarbij duurzame relaties met de boeren worden opgebouwd. Tot slot zorg je voor moeder aarde omdat alle producten biologisch en veganistisch zijn en de verpakkingen van afbreekbaar materiaal zijn.
Hartverwarmende kracht van rauwe cacao
Het merk Lovechock is opgericht vanuit een passie en de liefde voor de ‘hartverwarmende’ kracht van rauwe cacao. Door ongeroosterde Arriba Nacional cacaobonen te gebruiken, wordt al het goede van de cacao behouden.
Meer lekkers? Zie www.lovechock.com
Tony Chocolonely gaat Stout!
Gezonde tussendoortjes – tips van Kinderbuik&co
Niets missen van De Betere Wereld?
Like dan onze Facebook-pagina en blijf op de hoogte. Of schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief.