Time to give, Faces to Watch!

Timetogive,facestowatch-horloge-guess

Een positieve lading aan het kopen of schenken van een GUESS horloge

GUESS Watches staat bekend als één van de top modemerken ter wereld, maar ook op filantropisch vlak schittert het merk. Door middel van het wereldwijde ‘Faces to Watch – Time to Give’ programma, maakt GUESS Watches al acht jaar een verschil in het leven van kinderen door hun gezondheid, educatie en welzijn te verbeteren.

Ook dit jaar geeft GUESS het schenken of kopen van een horloge een extra positieve lading, met het Time to Give horloge. De opbrengst van deze speciale editie gaat naar een jaarlijks geselecteerd goed doel voor kinderen. Dit jaar is er echter gekozen voor niet één, maar twee projecten in Zuid-Korea; het Putting Wings on disabled Children Project en de Leftovers Love Sharing Community. Daarnaast heeft GUESS Watches dit jaar een partnerschap opgezet met Happybean Korea om nog meer donaties te genereren.

Dit jaar straalt het Time to Give horloge in het edelmetaal van dit moment; rosé-goud. Gecombineerd met het iconische GUESS logo en de typische GUESS schittering is dit polssieraad een perfecte accessoire voor iedere fashionista die het hart op de juiste plek heeft zitten.Timetogive,facestowatch-horloge-guess

Door middel van het wereldwijde ‘Faces to Watch – Time to Give’ programma willen GUESS Watches en Sequal AG een verschil maken in het leven van kinderen. Sinds 2006 heeft het ‘Faces to Watch – Time to Give’ programma al meer dan $5,5 miljoen opgeleverd en zijn elf verschillende goede doelen op vier continenten gesteund.

Dit jaar zijn het Putting Wings on disabled Children Project en de Leftovers Love Sharing Community geselecteerd als liefdadigheidsinitiatief van de TimetoGivecampagne.VoorhetPuttingWingson disabled Children Project zullen de fondsen direct worden ingezet om zowel ondersteunende als mobiliserende hulmiddelen aan te schaffen voor gehandicapte kinderen. Deze hulpmiddelen worden op maat gemaakt voor de specifieke behoefte van ieder kind en hebben als doel om diens kwaliteit van leven te verbeteren. De Leftovers Love Sharing Community zet zich ieder jaar in om 120.000 kinderen en jongeren uit arme families te ondersteunen. De fondsen van de Time to Give campagne zullen educatieve en recreatieve projecten ondersteunen, die ernaar streven om het potentieel van ieder individueel kind volledig tot uiting te laten komen.

Happybean Korea is het eerste online donatie- portaal in Zuid-Korea en dient als een brug tussen online gebruikers die graag willen doneren en gekwalificeerde weldadigheidsorganisaties die op zoek zijn naar donaties.

> Verantwoord Verlanglijstje, Fijne Feestdagen!

Mail & Win
E-mail je naam, gegevens en een leuke reactie naar guess@debeterewereld.nl en dan maak je kans op een exemplaar!

*Deze actie loopt een aantal weken; winnaars worden persoonlijk op de hoogte gesteld, en níet via een update van dit artikel. Degenen die niet winnen (vaak honderden inzendingen) worden níet op de hoogte gesteld. We vertrouwen erop dat iedereen daar begrip voor heeft. De winnaars ontvangen hun prijs per post (of e-mail) van De Betere Wereld of de verloter rechtstreeks. 
Veel geluk!

Update:
Deze Mail & Win-actie is inmiddels afgesloten. Iedereen hartelijk dank voor het meedoen, en de winnaars van harte gefeliciteerd!
In onze Mail & Win-rubriek vind je nog vele andere acties, en ook hebben wij wekelijks speciale Facebook-acties.

Veel geluk!
En wil je echt niets missen van De Betere Wereld, abonneer je dan op onze nieuwsbrief.

Plaats een reactie op dit artikel

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *