Duurzame promotie met green graffiti


Arnhem’s bedrijf promoot duurzaam.

Arnhem in een weekend tijd bekend met concept Win en Like op een duurzame manier.
Begin oktober wilden de drie Arnhemse ondernemers achter Win en Like hun bedrijf op de kaart gaan zetten. Daarbij moest dat op een manier gebeuren die past bij de filosofie van het bedrijf, waarin MVO een belangrijk onderdeel is. Hierdoor kwamen zij uit bij green graffiti.

Guerrilla marketing
Afgelopen week werden ruim negentig ‘green graffiti logo’s’ geplaatst in de stad Arnhem. Het logo wordt aangebracht door middel van het plaatsen van een mal op een van te voren uit gekozen plaats en vervolgens wordt die plek met een hoge-drukreiniger eenvoudig met water schoongespoten. Deze unieke vorm van guerrilla marketing past helemaal bij het nieuwe concept.

Onder de naam Win en Like wordt traditionele media gecombineerd met nieuwe (social) media. De meest toonaangevende bedrijven op het gebied van horeca, retail en vrijetijdsbesteding, uit de regio Arnhem doen mee. De consument kan eenvoudig diverse prijzen winnen en gebruik maken van spectaculaire aanbiedingen door simpelweg de actie te ‘Liken’.

Uitrol
Nadat Arnhem succesvol loopt zal het concept verder landelijk uitgerold worden in alle grote plaatsen in Nederland.

www.winenlike.nl

Plaats een reactie op dit artikel

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.