Sanne Vogel; ‘De sustainable fashion doorbraak’

Sanne_vogel_modefabriek_modelijn

Sanne Vogel lanceert collectie voor studio JUX op MINT op Modefabriek

Laatste update op 22 januari 2015

Recordaantal (nieuwe) merken op MINT; Hans Ubbink, Glamour, het ministerie van Buitenlandse Zaken en Victoria Koblenko bespreken de duurzame doorbraak.

Actrice Sanne Vogel lanceert op 26 januari op MINT haar eigen collectie ‘By Birdy’ voor duurzaam label studio JUX. MINT, onderdeel van vakbeurs Modefabriek, toont het beste op het gebied van sustainable fashion en lifestyle – met deze editie een recordaantal (nieuwe) merken. Voorafgaand aan deze lancering bespreken designer Hans Ubbink, Glamour’s Sanne Groot Koerkamp en Pascalle Grotenhuis van het ministerie van Buitenlandse Zaken onder leiding van Marieke Eyskoot en Victoria Koblenko hoe we de doorbraak veroorzaken naar een duurzame modewereld.

Sanne Vogel voor studio JUX / Q&A ‘De sustainable fashion doorbraak’
Op maandagochtend lanceert actrice, regisseur en schrijver Sanne Vogel haar collectie voor duurzaam label studio JUX. Op basis van haar inspiratie creëerde het merk een capsule-collectie, waaronder haar favoriete studio JUX-outfit bestaande uit een jurk, jas en accessoires. Ernst-Jan Pfauth, uitgever van De Correspondent, interviewt haar over haar motivatie, en ontwerper Jitske Lundgren over het maakproces. Voorafgaand aan deze lancering praten designer Hans Ubbink, Glamour’s hoofdredacteur Sanne Groot Koerkamp en Pascalle Grotenhuis van het ministerie van Buitenlandse Zaken onder leiding van Marieke Eyskoot en Victoria Koblenko over hoe we de duurzame doorbraak in de modewereld gaan veroorzaken. Dit event heeft de vorm van een Q&A, waarbij het publiek alles mag vragen en kan meepraten over de concrete stappen die er nodig zijn.

Sanne_vogel_modefabriek_modelijn

Recordaantal aantal (nieuwe) merken
MINT showt het grootste aantal ooit van de meest toonaangevende binnen- en buitenlandse forward fashionmerken: geweldige stijl, gemaakt met respect voor mensen en onze omgeving. Met veel trots presenteert MINT deze nieuwe labels: bagbrand 959, accessoiremerk Amor Collections, knitwearlabel ANNA-Q (lancering nieuw merk), tassenlabel Aurelie Chadaine, vrouwenmerk Cus, modelabel HoodLamb, vrouwenlabel Inari, modemerk LangerChen, bagbrand MYUZE, accessoirelabel P’ienca, modemerk Re-Bello, ondergoedlabel Saint Basics, wasmerk Seepje, accessoirebrand WeWOOD en geurmerk WOO. World of Opportunities. En we vinden het een grote eer om A Beautiful Story, Demeure, Effio, Granny’s Finest, INTI Knitwear, KISS AND TELL, Kuyichi, Lanius, Miss Green, MYOMY, OAT Shoes, O My Bag, Päälä, People Tree, studio JUX, Van Hulley, Wana Bana en wunderwerk weer te mogen verwelkomen.

 

Sanne_vogel_modefabriek_modelijn

Lees ook:
> ASN bank deelt 50 babydozen uit op de Negenmaandenbeurs!
> Het eerste ‘papa-proof’ kinderkledingmerk!

Plaats een reactie op dit artikel

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *