Bio+ is van boeren, beesten en boodschappers

biologische-zuivel

Nieuwe campagne maakt samenwerking in de keten duidelijker

Stichting Merkartikel Bio+ wil met een nieuwe campagne het unieke van haar samenwerking in de keten beter uitleggen. Deze campagne bestaat uit een TV-commercial en een actie-booklet welke op meer dan 1 miljoen verpakkingen wordt geplakt. Daarnaast zijn er op een aantal plaatsen in het land uitvergrote Bio+ melkpakken gespot! Wil jij meer weten over de campagne en waar Bio+ voor staat?

Bio+ gaat over: puur, transparant, eerlijk en vertrouwen. Daarom geven we in week 38 en 39 ook het woord aan een echte Bio+ boer in onze tv commercial. De commercial wordt bijna 300 keer op tv uitgezonden. Wat je ziet is wat je krijgt; lekkere en eerlijke producten.

biologische-zuivel


Bio+ is helemaal van boeren, beesten en boodschappers!

Biologische voeding bereikbaar, beschikbaar en betaalbaar maken dat is al bijna 10 jaar ons uitgangspunt. Het belang van onze boeren, beesten en boodschappers staat daarin altijd voorop. In alles wat we doen, hebben we respect voor onze leefomgeving. Het feit dat Bio+ nog steeds groeit, laat zien dat het unieke samenwerkingsverband dat we hebben met boeren, licentiehouders en retailers ook werkt. Bio+ wordt nog altijd bestuurd zonder winstoogmerk. Bio+ heeft ook geen grote marketing budgetten zoals grote retailers of A-merken die wel hebben. Juist slim samenwerken, ruilen en verbinden zijn aspecten die Bio+ kenmerken en uniek maken. Samen delen als het nieuwe vermenigvuldigen. Met Boeren, Beesten en Boodschappers in de hoofdrol.

http://www.bio-plus.nl/consument/home/

Lees ook:
>  EAT THIS!  Van voedselproblematiek tot hapklare brokken
>  Familie Smak wint ‘Held van de Smaak Noord-Holland’

Plaats een reactie op dit artikel

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.